Vânzările online sunt estimate să ajungă la 6,5 trilioane dolari până în 2023

Vânzările online sunt estimate să ajungă la 6,5 trilioane dolari până în 2023, arată un raport al companiei de logistică şi curierat UPS, care precizează că totuşi multe companii sunt reticente să desfăşoare activităţi de export din cauza procesului complex de transport transfrontalier.

Comparativ, potrivit grupului de cercetare eMarketer, în anul 2018, vânzările online s-au ridicat la 2,92 trilioane dolari, iar pentru 2019 erau estimate la 3,35 trilioane dolari.

Urmărește-ne și pe t.me/Omniapres

„În ciuda creşterii incredibile a vânzărilor e-commerce la nivel global, estimate să ajungă la 6,5 trilioane de dolari până în 2023, multe companii sunt reticente să desfăşoare activităţi de export din cauza procesului complex de transport transfrontalier. Mai specific, companiile mici nu-şi permit să piardă clienţi din cauza unor taxe neprevăzute. De asemenea, majoritatea IMM-urilor nu dispun de resursele necesare pentru a plăti un expert care să le ajute să se informeze cu privire la cerinţele în materie de brokeraj vamal. Noua soluţie de la UPS le permite clienţilor IMM să-şi livreze produsele în întreaga lume”, a spus Nando Cesarone, preşedintele UPS International, anunță News.ro.

UPS a anunţat marţi o actualizare majoră a website-ului său, simplificând procesul de realizare a unei expedieri internaţionale pentru clienţii IMM din 116 ţări. Companiile îşi vor putea notifica clienţii cu privire la eventuale costuri adiţionale înainte de a face expedierea şi vor beneficia de o experienţă mai intuitivă atunci când fac expedieri internaţionale, de informaţii utile legate de comerţul transfrontalier, dar şi de o gestionare mai eficientă a documentelor.

„În prezent, doar 20% din companiile mici şi mijlocii din Europa au activităţi de export. Doar 1% din toate companiile din Statele Unite desfăşoară activităţi de export, cu precădere în ţările vecine. Prin simplificarea procesului de livrare dorim să le arătăm companiilor, în special celor mici, că vânzările internaţionale pot fi la fel de simple ca cele interne. Actualizarea implementată va ajuta companiile să fie mai competitive şi să evite surprizele, protejându-şi, astfel, relaţia cu clienţii”, adaugă Cesarone.

UPS este lider global în domeniul logisticii, cu sediul central în Atlanta, Georgia (SUA), şi deserveşte peste 220 de ţări şi teritorii din întreaga lume

  -----
@omniapres.md

Recomandăm și ...

Cornelia Cozonac: Lăsați procurorii să-și facă treaba …..

Jurnalista de investigații Cornelia Cozonac scrie ca ar fi depistat dosare penale la rudele unor membri ai comisiei de vetting. Da eu am mai multe intrebari la Comisia parlamentara, bunaoara cum i-au selectat pe membrii comisiilor de prevetting si vetting. Candidatii propuși de partenerii de dezvoltare...

VIDEO: Scandalul de la Teleradio-Moldova ia amploare

Ies noi detalii despre problemele de la Teleradio Moldova. Consiliul de Supraveghere și Dezvoltare al Teleradio-Moldova, constată un haos fără precedent în instituție. Banii publici se cheltuie în secret, emisiuni de interes public nu se produc, știri despre viața din republică se fac puține,...

Zaharova: O aderare a Ucrainei şi Republicii Moldova la UE ar echivala cu extinderea în continuare spre est a NATO

O aderare a Ucrainei şi Republicii Moldova la Uniunea Europeană ar echivala cu extinderea în continuare spre est a NATO, a afirmat joi purtătoarea de cuvânt a Ministerului rus de Externe, Maria Zaharova, întrebată în legătură cu posibilitatea ca cele două ţări să devină...

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

ULTIMA ORĂ

Opinie

Politica