Vânzările online sunt estimate să ajungă la 6,5 trilioane dolari până în 2023

Vânzările online sunt estimate să ajungă la 6,5 trilioane dolari până în 2023, arată un raport al companiei de logistică şi curierat UPS, care precizează că totuşi multe companii sunt reticente să desfăşoare activităţi de export din cauza procesului complex de transport transfrontalier.

Comparativ, potrivit grupului de cercetare eMarketer, în anul 2018, vânzările online s-au ridicat la 2,92 trilioane dolari, iar pentru 2019 erau estimate la 3,35 trilioane dolari.

„În ciuda creşterii incredibile a vânzărilor e-commerce la nivel global, estimate să ajungă la 6,5 trilioane de dolari până în 2023, multe companii sunt reticente să desfăşoare activităţi de export din cauza procesului complex de transport transfrontalier. Mai specific, companiile mici nu-şi permit să piardă clienţi din cauza unor taxe neprevăzute. De asemenea, majoritatea IMM-urilor nu dispun de resursele necesare pentru a plăti un expert care să le ajute să se informeze cu privire la cerinţele în materie de brokeraj vamal. Noua soluţie de la UPS le permite clienţilor IMM să-şi livreze produsele în întreaga lume”, a spus Nando Cesarone, preşedintele UPS International, anunță News.ro.

UPS a anunţat marţi o actualizare majoră a website-ului său, simplificând procesul de realizare a unei expedieri internaţionale pentru clienţii IMM din 116 ţări. Companiile îşi vor putea notifica clienţii cu privire la eventuale costuri adiţionale înainte de a face expedierea şi vor beneficia de o experienţă mai intuitivă atunci când fac expedieri internaţionale, de informaţii utile legate de comerţul transfrontalier, dar şi de o gestionare mai eficientă a documentelor.

„În prezent, doar 20% din companiile mici şi mijlocii din Europa au activităţi de export. Doar 1% din toate companiile din Statele Unite desfăşoară activităţi de export, cu precădere în ţările vecine. Prin simplificarea procesului de livrare dorim să le arătăm companiilor, în special celor mici, că vânzările internaţionale pot fi la fel de simple ca cele interne. Actualizarea implementată va ajuta companiile să fie mai competitive şi să evite surprizele, protejându-şi, astfel, relaţia cu clienţii”, adaugă Cesarone.

UPS este lider global în domeniul logisticii, cu sediul central în Atlanta, Georgia (SUA), şi deserveşte peste 220 de ţări şi teritorii din întreaga lume

Comunicăm